هتل هیلتون،شهر نیویورک آمریکا

هتل های ماریوت و هیلتون، اتاق ها را رایگان در اختیار کادر درمان قرار دادند

از روز دوشنبه(۱۳ آوریل) گروه هتل هیلتون و امریکن اکسپرس یک میلیون اتاق را دراختیار کادر پزشکی و درمان که در حال کار و تلاش برای مقابله با اپیدمی ویروس کرونا هستند، قرار دادند.

به گزارش گروه هیلتون،این اتاق ها تا آخر ماه می در اختیار پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان، تکنسین های اوژانس و دیگر اعضای کادر درمانی خواهد بود.

کریستوفر ناستا، مدیرعامل گروه هیلتون در بیانیه ای اعلام کرد: آن ها واقعا قهرمان هستند. و ما مفتخریم که در این زمان دشوار و سخت در هتل های هیلتون پذیرای آن ها هستیم.

کالج پزشکان اورژانس آمریکا یکی از ده گروه پزشکی است که شرکت ها برای آماده کردن اتاق ها(قابل استفاده برای کادرپزشکی) برای افراد، با آن ها همکاری دارد.

ویلیام جاکیس(William jaquis) رئیس گروه کالج پزشکان اورژانس آمریکا گفت: فهمیدن اینکه یک اتاق تمیز، ایمن و راحت درانتظار شما پس از یک شیفت کاری طولانی است، می توانند امروزه همه ی تفاوت ها را در جهان ایجاد کند.

هتل هیلتون،شهر نیویورک آمریکا

هتل هیلتون،شهر نیویورک آمریکا

اقدامات گروه  هتل های ماریوت

گروه ماریوت ده میلیون دلار برای اقامت پرستاران و پزشکان در هتل اهدا کرد. این شرکت در مناطقی از کشور آمریکا نظیر نیویورک، نیوجرسی،نیوآرک، واشنگتن، لاس وگاس، لس آنجلس،دیترویت و نیواورلئان که بیشتر از همه ی مناطق کشور تحت تاثیر کرونا ویروس قرار گرفته اند، متمرکز می باشد.

علاوه بر این ها ماریوت به مشتریان خود این اجازه را داده است تا پاداش امتیازات خود را برای کمک و مقابله با کرونا ویروس به مراکز امدادی همچون صلیب سرخ آمریکا، آشپزخانه مرکزی جهان(wck)، یونیسف، فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر اهدا کنند.

هتل ماریوت، نیوآرک آمریکا

هتل ماریوت، نیوآرک آمریکا

طبق گفته های STR(شرکت و سازمانی که داده های صنعت هتل را تجزیه و تحلیل می کند): حدود ۸۰درصد از اتاق های اقامتگاه های سرتاسر کشور خالی می باشند.

چیپ راجرز، رئیس و مدیرعامل انجمن هتل ها و اقامتگاههای آمریکائی در گفت و گو با خبرگزاری USA TODAY گفت: این اپیدمی می تواند نیمی از هتل های آمریکا را به تعطیلی بکشاند.

طبق گفته راجرز در کل کشور آمریکا در حدود ۵۶هزار هتل وجود دارند، که در چند هفته آینده حدود نیمی از آن ها می توانند به طور موقت تعطیل شوند.

منبع:msn.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.