تمرین یوگا و مدیتیشن در آشرام بیتلز

یافتن شش گردشگر در غاری در ایالت اوتاراکندا کشور هند

به گفته پلیس محلی، شش گردشگر که شامل چهار مرد و دو زن از کشورهای فرانسه، ترکیه، اوکراین،آمریکا و نپال بودند، در غاری در محدوده شهر ریشیکش ایالت شمالی اوتاراکند(uttarakhand) کشور هند پیدا شدند.

این گردشگران برای فرار از پرداخت هزینه اقامت در هتل، تصمیم به رفتن به غاری در این ایالت می کنند و پس از چند هفته در روز یکشنبه (۱۹ آوریل۲۰۲۰) توسط پلیس دستگیر شدند.

این گردشگران خارجی در  اواخر ماه مارس و برای فرار از پرداخت هزینه و پول هتل به غاری در نزدیکی شهر ریشیکش ایالت اوتاراکند رفته و با جیره بندی پول هایشان برای تهیه غذا و تدارکات، به مدت چند هفته زندگی شان را گذراندند.

تعدادی گردشگر در حال بازدید از آشرام بیتلز

تعدادی گردشگر در حال بازدید از آشرام بیتلز

بر طبق گفته سخنگوی پلیس ایالت اوتاراکند هند، این توریست ها از تاریخ بیست و چهارم مارس سال جاری در غار زندگی می کردند و پلیس پس از یافتن آن ها در روز یکشنبه، به swarg ashram در نزدیکی ریشیکش  منتقل کرد.

وی گفت: ما از آن ها خواسته ایم که برای احتیاط و به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا به مدت دو هفته قرنطینه شوند، البته این گروه از گردشگران سالم به نظر می رسند.

هند همچون دیگر کشورهای درگیر با ویروس کرونا از اواخر ماه مارس محدودیت های فراوانی را اعمال کرده است که یکی از آن ها ممنوعیت ورود گردشگر به ایالت اورتاراکند  می باشد.

البته طبق گزارش یک خبرگزاری فرانسوی نزدیک به ۷۰۰ توریست خارجی هنوز در شهر ریشیکش حضور دارند.

در حقیقت شهر ریشیکش اورتاکندا که به مهد یوگا معروف شده و سالانه میزبان گردشگران فراوانی از اقصی نقاط جهان است به لطف بازدید گروه موسیقی بیلتز از این شهر درسال ۱۹۶۸ میلادی برای یادگیری مدیتیشن، شهرت پیدا کرد و به یکی از مقاصد گردشگری هند تبدیل شد.

تمرین یوگا و مدیتیشن در آشرام بیتلز

تمرین یوگا در آشرام بیتلز

منبع: insider

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.