نمایشگاه باغبانی شهر شیامن در تاریخ 11آوریل سال جاری

شهر شیامن چین شاهد روند رو به رشد گردشگران داخلی در آخر هفته می باشد.

شهر شیامن استان فوجیان در جنوب شرق کشور چین با شروع سیاست های ترجیحی از سوی دولت در روز شنبه شاهد افزایش بازدیدکنندگان جاذبه های گردشگری و حمل و نقل عمومی بوده است.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، گردشگری داخلی بیش از دو ماه است که متوقف شده است.

اما هم اکنون و با توجه به اینکه این اپیدمی در چین تا حدودی تحت کنترل قرار گرفته است، اخیرا در شهر شیامن مجموعه ای از تدابیر برای ترویج و شروع دوباره توریسم، هتلداری و تهیه غذا یا کترینگ ارائه شد.

بازدید رایگان تا ۳۰ژوئن سال جاری از تمام مکان های دیدنی و گردشگری سطح-آ شهر به جزء جاذبه هایی که هنوزبازگشائی نشده اند،استفاده رایگان از وسایل نقلیه عمومی در تعطیلات رسمی و آخر هفته ها برای مسافران تنها برخی از اقدامات و تدابیر ارائه شده هستند.

روز شنبه(۱۱آوریل۲۰۲۰) اولین روز از اجرای سیاست های دولت مبنی بر استفاده رایگان از حمل و نقل عمومی وبازدید مجانی از جاذبه های گردشگری و توریستی شهر شیامین بوده است.

طبق گزارش رسانه های محلی استفاده از مترو نسبت به شنبه های گذشته ۱۲۹درصد افزایش یافته است.

افزایش مسافران خط مترو شهر شیامن پس از اجرای سیاست های حمل و نقل عمومی رایگان

افزایش مسافران خط مترو شهر شیامن پس از اجرای سیاست های حمل و نقل عمومی رایگان

افزایش بازدیدکنندگان جاذبه های توریستی شیامن

جزیره زیبای گولانگ یو، یکی از مکان های میراث جهانی یونسکو که به دلیل وجود بناها و ساختمان های تاریخی اش شهرت یافته است، در روز شنبه ۱۵هزار و ۵۵۸نفر بازدید کننده داشت.

علاوه بر جزیره گولانگ یو در همان بازه زمانی باغ گیاهشناسی میزبان۱۵هزار بازدیدکننده بوده است، و ازنمایشگاه باغبانی بیش از ۲۷ هزار و هشتصد نفر بازدید کردند.

در حقیقت پس از شروع اپیدمی ویروس کووید ۱۹ در چین، برای اولین بار است که تعداد بازدیدکننده های نمایشگاه باغبانی از بیست هزار نفر عبور کرده است.

نمایشگاه باغبانی شهر شیامن در تاریخ 11آوریل سال جاری

نمایشگاه باغبانی شهر شیامن- ۱۱آوریل ۲۰۲۰

تدابیر و اقدامات احتیاطی  در تمام مکان های عمومی برقرار است. در واقع اکثر مکان های دیدنی از رزرو آنلاین برخوردارهستند و بازدیدکنندگان برای ورود به این اماکن باید کد بهداشتی سبز را دریافت نمایند.

همچنین در هنگام ورود و بازدید از جاذبه های دیدنی شهر دمای بدن افراد چک شده و زدن ماسک ضروری می باشد.

 

منبع:cgtn.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.