مراقبت داوطلبانه از حیوانات باغ وحشی در انگلستان

چهارکارمند باغ وحشی در انگلستان برای مراقبت ازحیوانات،خود را در محل کار قرنطینه کردند.

در حالی که بسیاری از افراد در خانه های خود دوران قرنطینه را به خاطر شیوع جهانی ویروس کرونا، می گذرانند، گروهی از کارمندان باغ وحشی در انگلستان به محل کار خود(پارک حیات وحش) نقل مکان کرده اند.

ایزی، امیلی، لیلا و سارا جین چهار کارمند باغ وحش پارک پارادایس در شهرک هایل شهر کورن وال انگلستان هستند.

این پارک در روز بیست و یکم مارس به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شد. اما چهار کارمند شریف این مجموعه به طور داوطلبانه تصمیم گرفتند در پناهگاه حیوانات بمانند و مراقبت از حیوانات را به مدت ۱۲ هفته به عهده بگیرند.

 

مراقبت داوطلبانه از حیوانات باغ وحشی در انگلستان

مراقبت داوطلبانه از حیوانات باغ وحشی در انگلستان

نقل مکان به خانه ای در پارک پارادایس

نقل مکان به خانه ای در پارک پارادایس

مراقبت و رسیدگی به امور حیوانات باغ وحش

مراقبت و رسیدگی به امور حیوانات باغ وحش

ایزی ویتلی، یکی از چهار کارمند توضیح می دهد که من در مورد نحوه رسیدگی و کنترل این وضعیت که همه ی ما را مجبور به رعایت فاصله گذاری اجتماعی می کند، فکر کرده بودم، چون من یک خانواده بزرگی دارم که بخش و جزء بزرگتر آن به مدت ۱۲ هفته ایزوله یا قرنطینه می شود.

او می گوید که در آن زمان مدیران پارک پارادایس نیز در همین افکار بوده اند و تصمیم گرفته بودند که خانه ای را که در آن بخش از پارک قرار دارد برای استفاده کارمندانی که می خواهند به مدت سه ماه در پناهگاه حیات وحش بمانند، آماده کنند.

ایزی می گوید: پس از آن من و سه کارمند دیگر به نام های لیلا ریچاردسون، سارا جین و امیلی فودن در آن خانه مستقر شدیم.

پارک پارادایس انگلستان در حال حاضر اقامتگاه ۱۲۰۰پرنده و پستاندار از فلامینگوها گرفته تا پانداهای قرمز می باشد.

فلامینگوهای پناهگاه حیات وحش پارک پارادایس انگلستان

فلامینگوهای پناهگاه حیات وحش پارک پارادایس

کارمندان داوطلب در این سه ماه چه مسئولیت هایی را برعهده دارند؟

کارمندهای داوطلب در حال حاضر مسئولیت های مهمی همچون تغذیه، تمیز کردن و پاکسازی، مداوا و دادن داروها به حیوانات و انجام تعمیرات مهم را بر عهده دارند.

خوشبختانه آن ها به دیگر کارمندان و نگهبانانی که در زمان های مختلف روز به پناهگاه پارک پارادایس می آیند، کمک می کنند تا بتوانند جدا از هم باشند و از قانون فاصله گذاری اجتماعی تبعیت کنند.

ایزی،امیلی، لیلا و سارا همچنین به طور روتین به سکونتگاه پنگوئن های هومبولت رفته و با آن ها سرگرم شده و کارهای روزمره آن ها را انجام می دهند.

ایزی می گوید: تعدادی کمی از آن ها از نوزادی تربیت شده و اهلی هستند و رفتاری دوستانه دارند و در فصل تابستان، از عید پاک به بعد در عکس هایی که به آن ها” فوتوکال” گفته می شود شرکت داده می شوند.

وی همچنین گفت که تغذیه پنگوئن ها معمولا در ساعات یازده صبح و سه بعد از ظهر انجام می شود، ما تعداد معدودی از بازدیدکنندگان را برای کمک به تغذیه پنگوئن ها و صحبت با آن ها انتخاب می کنیم. پس از آن از بازدیدکنندگان خواسته می شود که یکی از پنگوئن های تربیت شده را ملاقات و آن را نوازش کرده و با آن عکس بگیرند.

رسیدگی به امور پنگوئن ها

رسیدگی به امور پنگوئن ها

همچنین برای اطمینان از آمادگی کامل در زمان افتتاح مجدد پارک و توانایی انجام کارهای روتین پناهگاه، ما تمام کارهای روزمره پارک را انجام می دهیم.به علاوه، ما آموزش به عقاب ها، کرکس ها، شاهین ها، ماکائوها و تمام گونه هایی که در نمایش پرواز بزرگی که در سرتاسر  تابستان برگزار می گردد، مشارکت دارند را در این مدت ادامه خواهیم داد.

منبع: mymodernmet

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.